Sunday, May 20, 2012

Dengan Sekelip Mata Kesedihan Hadir Dengan Sekelip Mata Jua Hadirnya Kegembiraan ;')

                          Assalamualaikum , 


ErkErkErk ! Mesti Pelikkan ? Last Update Berapa Bulan Yang Lalu :0 HewHew ! 
Ok ! 


                 Peperiksaan Pertengahan Tahun 

Okay , Periksa Pertengahan Tahun Nie Pelik Sikit .  

ISNIN - KHAMIS 

Pelik Tul ! 4 Hari .. 

Masatuh .. Aku Rasa Exam Paling Banyak Aku Tembak Guna SHORT-GUN HewHew !
Meriam Pun Adaa ! Ngoii --'

HAHA .. Cita Lain Lak .. 


                      3 Sahabat Berpecah D: Sabar .. Kami Tinggal 2 .. 

Dengan Ini Aku,__________,___________ ..Dah Berpecah Ats Akibat Seorang Budak GEDIK . 
__________Kata Aku Ngan _________Terlampau BERKEPIT sana sini .. 

Dia Hantar Surat Tulis Nama Kepada IZZAH DAN _____dari BFF LAMA .. 

Aku Ngan ________Pun Stres And Sedih Gi Depan Toilet Tingkat 3 ... Aku Campak Buku Biru Tebal Aku ,, 

___________, Campak Pembaris Tajam Aku Sampai Bawah .. Kitaorang FRUST sangat ,, Tapi Kitaorang Buat Muka steady and tenang ,, 

Masuk Kelas Ada Org Campak Kertass .. Dalam Tuh Tulis ______ Tulis Kat ____ Ngn ____ .. Ckp Nak Buat GROUP Baru .. 

Aku Ngan __________ Diam , Tapi Dalam Hati MEMBARA ! sejak dri tuh dia x rpt , x brckp sngat ngn kitaorang ,,

aku ngan ___________ dah join group ARS nama singkatan _______ , HURM , kami REDHA , 

walaupun hari2 kekok tanpe _______. sikit2 je pelik mne __________ .. tpi kitaorang dapat KEGEMBIRAAN baru

Itu takperlu tahu ,, 

NOWDAYS : kitaorang tak kekok xnpe _____ dah ,, 
                      dah HAPPY GO LUCKY , 


.

PS* Dear _____ Aku Harap Kita Still Kawan ..
       Nper Aku X sebut nama . aku still anggap kau sebagai kwan . yang simpan rahsia .. 

No comments:

Post a Comment